Algemene voorwaarden

U heeft een bestelling bij DC Service geplaatst; hoe gaat het nu verder met uw bestelling?
Na het het plaatsen van een bestelling in onze webshop ontvangt u van ons twee e-mails:
- Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging. Controleer deze e-mail goed. Mocht u niet direct een e-mail ontvangen, controleer dan of de e-mail met de orderbevestiging in de map 'ongewenste e-mail' terecht is gekomen. Heeft u geen e-mail met orderbevestiging ontvangen, of kloppen de gegevens in de orderbevestiging niet? Neem dan contact met ons op.
- Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons per e-mail een verzend bevestiging met de bij het pakket behorende track & tracé code.
Wanneer een besteld artikel onverhoopt niet voorradig is, stellen wij u hier altijd (per e-mail) van op de hoogte, en overleggen wij met u hoe uw bestelling verder af te handelen.

Prijzen
Alle genoemde prijzen zijn per stuk, en inclusief btw.
Prijswijzigingen en typefouten voorbehouden.


Verzendkosten/wijze van levering
1. Afhalen
U kunt er voor kiezen de door u bestelde producten tegen contante betaling af te halen in Lopik.
2. Verzending per brievenbus doos (binnen Nederland)
Een aantal kleine, platte en lichte artikelen kunnen – om de verzendkosten te drukken – in een brievenbus doos (A4) worden verzonden. Bedenkt u zich goed dat dit soort zendingen via Post NL niet traceerbaar zijn; het risico dat aan deze vorm van verzenden kleeft is voor uw eigen rekening. Neemt u voor bestellen contact op met DC Service om te controleren of de door u gewenste artikelen in een brievenbus doos verzonden kunnen worden, en wat de verzendkosten precies zijn.
3. Pakket verzending (binnen Nederland)
De kosten van verzending per pakketpost bedragen € 5,-. Wij verzenden onze pakketten via Post NL.
Na verzending van uw bestelling ontvangt u de bij het pakket behorende track & tracé code, waarmee u het verzend proces van uw bestelling kunt volgen via internet.
4. Pakket verzending (buiten Nederland)
De kosten van verzending per pakketpost naar België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland bedragen € 15,-. Bestelt u uit een ander land? Neem dan vóór het plaatsen van uw bestelling contact met ons op voor informatie over de verzendkosten. Na verzending van uw bestelling ontvangt u de bij het pakket behorende track & tracé code, waarmee u het verzend proces van uw bestelling kunt volgen via internet.

Wijze van betalen
Bij DC Service kunt u op 3 wijzen betalen;
1. Per iDEAL betaling
Bij het kiezen van iDEAL als betaal optie kiest u de bank waarvan u het totale orderbedrag over wilt maken. Na het bevestigen van uw bestelling wordt u doorverwezen naar de internetbankier omgeving van uw bank. Hier kunt u snel, gemakkelijk en veilig in uw eigen, vertrouwde elektronische bank omgeving het totale orderbedrag overmaken. DC Service krijgt direct de bevestiging wanneer de betaling is verwerkt, zodat uw bestelling vlot verwerkt kan worden.
2. Vooruitbetaling per bank of giro
U kunt het totale orderbedrag storten op ING rekeningnummer NL69INGB0006328804 ten name van DC Service te Lopik (bijbehorende BIC/SWIFT code is INGBNL2A). Zodra de betaling door ons is ontvangen worden de door u bestelde artikelen verstuurd.
3. Contant
Alleen mogelijk bij afhalen van de bestelling.


Ruilen/retourneren
Artikelen kunnen binnen 14 werkdagen, mits ongebruikt/onbeschadigd en in de originele verpakking, worden geruild/geretourneerd. De periode van 14 werkdagen gaat in op de dag volgend op de dag van levering.
Wat moet u doen als u een artikel wilt retourneren?
- Stuur het artikel in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd aan ons terug. Niet of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden geweigerd.
- Het retouradres is DC Service 2de Industrieweg 11B, 3411ME, te Lopik.
- Sluit een volledig ingevuld retourformulier en een kopie van de factuur bij; retourzendingen zonder retourformulier en een kopie van de factuur kunnen niet door ons in behandeling worden genomen. Vermeld op het retourformulier duidelijk of u het artikel wilt ruilen (en zo ja, waarvoor), of dat u uw geld retour wilt. Vergeet in het geval dat u uw geld retour wilt niet om uw bankrekeningnummer te vermelden!
- Het nieuwe artikel wordt zo spoedig mogelijk opgestuurd. Wanneer u uw geld retour wilt wordt dit – inclusief de door Boerderijdierenplezier in rekening gebrachte verzendkosten – zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, aan u retour betaald.


Klachten
Heeft u een klacht over een door DC Service geleverd artikel? Neemt u dan zo spoedig mogelijk telefonisch (0184700265) of per e-mail (info@dcservice.nl) contact met ons op.